TT hakee leiriavustajaa lasten tennisleireille kesäkuussa

4.3.2024

Toijalan Tennis ry järjestää kesäkuussa 2024 kaksi kouluikäisille tarkoitettua tennisleiriä. Leirien toiminta-aika on ma-pe klo 9-14 tai klo 9-11. Suurin osa leiripäivästä vietetään Toijalan urheilukentän tenniskentällä.

OP Etelä-Pirkanmaa haluaa mahdollistaa yhdessä yhdistysten kanssa nuorille turvallisia ja positiivisia kesätyökokemuksia. Toijalan Tennis on saanut OP Etelä-Pirkanmaalta rahoituksen leiriavustajan palkkaamiseksi kesäduunikampanjasta #KesäduuniOPnPiikkiin.

Etsimämme leiriavustajan tulee olla 15-17 -vuotias (myös tänä vuonna 15 vuotta täyttävät huomioidaan). Työn edellytyksenä on halu ja kyky työskennellä lapsiryhmän kanssa ulkona tenniskentällä. Omasta tennisharrastuksesta on suuri etu. Leiriavustajan tehtävänä on avustaa valmentajia leirin käytännön järjestelyissä sekä olla mukana luomassa hyvää leirikokemusta osallistujille.

Leiriavustaja työpanos on 60 tuntia ja palkka 500 €. Työ painottuu kesäkuun ensimmäisille viikoille ja pääsääntöisesti klo 9.30-14.30 väliselle ajalle arkipäivinä. Työajat tarkennetaan lähempänä leirien aloitusta. Työ voi sisältää leiriavustajan tehtävien lisäksi myös muita tennisseuran osoittamia tehtäviä, kuten kentän hoitoa tai some-päivitysten tekoa. Kaikkiin tehtäviin perehdytetään.

Hae leiriavustajan paikkaa 31.3.2024 mennessä lähettämällä vapaamuotoinen hakemus sähköpostilla osoitteeseen toijalan.tennis@gmail.com.

Lisätietoja antaa Leena Lipsanen p. 040 529 0700 maanantaisin klo 18-19 välisenä aikana.

Katso myös OP Etelä-Pirkanmaan kesäduunikampanjan sivut (mm. mitä tietoja työhakemuksen tulee sisältää)  https://www.op.fi/web/op-etela-pirkanmaa/kesaduuni